Allostatic بار ممکن است در توضیح “مه مغز’ بسیاری از ما در حال تجربه در حال حاضر


Allostatic-Load-brain-fog
شین/Unsplash

من در مورد شما نمی دانم اما به تازگی من زمان زیادی را صرف خیره از پنجره به بیرون. تحت شرایط عادی هستم نه یک stare-out-the-پنجره نوع فرد است. من دریافت-گه-انجام نوع فرد است. من دقیق to-do list و من مقابله با آن را با انتقام. من رشد در رفتن و انجام, و من ترجیح می دهم بیش از حد-صفحه کامل به بیش از حد-صفحه خالی. حداقل من استفاده می شود به.

این روزها پیدا کنم آن را سخت برای به دست آوردن برخی از اساسی ترین وظایف انجام می شود. کمتر وجود دارد اطراف به انجام, اما من احساس می کنم شلوغ تر از همیشه است. نه لزوما به خاطر من بیشتر به اما از آنجا که همه چیز به نظر می رسد به پنج بار به عنوان طولانی به عنوان آن استفاده می شود.

همه که به اصطلاح “وقت آزاد” که همراه با اجتماعی فاصله و لغو برنامه های در حال حاضر مربا بسته بندی شده با فرسایش نگرانی و تعجب چه جهنم در جریان است. و البته همه که خیره از پنجره به بیرون.

در حالی که ما به آرامی تنظیم به این “طبیعی” برخی از روز (بیشتر روز؟) من هنوز هم احساس می کنم مثل من در یک ثابت خیرگی. من گیج و خسته است. من هیچ نظری ندارم آنچه بعد از آن است و یا آنچه که من باید انجام دهند. مطمئن شوید که من می تواند کمک به شوهر من سازماندهی گاراژ یا در آنلاین کلاس یوگا. اما من نمی توانم تمرکز بر روی که در آن کودکان و نوجوانان’ تجهیزات ورزشی و ابزار باغبانی باید بروید و من نفرت یوگا.

در حالی که برخی از مردم مشغول برنامه ریزی زوم مبارک ساعت و بازی شب من slogging از طریق سخت کار کردن روزانه. من فقط به سختی گرفتن در یک روز انجام می آنچه که من استفاده می شود به انجام قبل از ظهر. من احساس می کنم آهسته, خارج از ماشین چین دهنده و به طور کلی از انواع.

تا آنجا که من احساس تنهایی می کنم در این مبارزه به ویژه هنگامی که رسانه های اجتماعی است که با آب گرفتگی مردمی های خود را قرنطینه برنامه ای برای دریافت مناسب یادگیری یک مهارت جدید و پخت گه تن نان – من گمان می کنم من تنها کسی هستم که احساس گیر از لحاظ جسمی و روحی و عاطفی است.

معلوم است این خسته-در حالی که-به ظاهر-انجام-هیچ چیز احساس در واقع یک نام بیش از حد – allostatic بار.

به سادگی قرار داده allostatic بار ساییدگی و پارگی در بدن ما به دلیل فشار ثابت. و در حالی که ماندن در خانه و binging در بانک های خارجی و هرگز به من همیشه ممکن است احساس فشار ثابت یک بیماری همه گیر و نتیجه آن مستند قطعا تعداد به عنوان “استرس است.” به عنوان کارشناسان اشاره می کنند انسان هستند بسته حیوانات با ذاتی نیاز به معاشرت. با هم بودن ما کمک می کند تا کمتر احساس آسیب پذیر و انزوای اجتماعی نیروهای مغز برای عملکرد در حالت آماده باش بالا در اغلب موارد – شاید حتی تمام وقت – از تهدید درک شده است.

نانسی گناه استادیار روانشناسی در دانشگاه بریتیش کلمبیا توضیح داد که معاون coronavirus همه گیر افزایش یافته است و ما هورمون های استرس در یک ثابت در سطح پایه.

“ما بسیاری از این سازگاری فیزیولوژیکی هر زمان احساس می کنیم تاکید کرد هر زمان که ما احساس می کنید نگران” گناه گفت. “و بیش از این تکرار بازدید فیزیولوژیکی و روانی می تواند جمع آوری.”

تجمع هورمون های استرس نتایج در allostatic بار – یک راه فانتزی با اشاره به این که خسته از انواع احساس ما با توجه به تلفات تکرار استرس در بدن ما است.

انزوای اجتماعی و تنهایی – نه به ذکر است این تهدیدات واقعی برای ما سلامت و امنیت شغلی است که این بیماری همه گیر باعث شده است — به اندازه کافی به علت استرس های فیزیکی در بدن است.

“این واقعا مهم است در نظر بدن ارزیابی خطر, دلیل تنها بودن بدان معنی است که شما خیلی بیشتر در معرض تهدید” جورج Slavich مدیر آزمایشگاه برای ارزیابی استرس و پژوهش در UCLA گفت: معاون. “مغز خود را باید در حالت آماده باش بالا را به مطمئن شوید که شما را به سرعت شناسایی هر گونه تهدید در محیط زیست, دلیل این که شما به خطر بیافتد.”

پرتاب بیش از حد از نگرانی و اضطراب ناشی از سادگی خروج از خانه خود را برای دریافت مواد غذایی و بدن ما در حال خواسته به انجام بسیاری. مطمئن شوید که آن را نمی ممکن است این نوع از فشار فیزیکی است که می آید از آموزش برای ماراتن و یا کشیدن یک all-nighter برای دیدار با مهلت اما این تلفات فیزیکی با این وجود.

پس چه می تواند ما را در مورد این مه مغز و خستگی?

خوب روانشناسان توصیه تصدیق احساسات ما بدون قضاوت. به عنوان بچه ها من آموخته در خود اجتماعی-عاطفی و یادگیری در کلاس این هفته ما نیاز به نام احساسات ما است. من یکی هستم از دست داده و عصبانی unmotivated می ترسم خسته و گیج AF.

کارشناسان همچنین توصیه چیزهایی مانند فعال ماندن, خواب, و غذا خوردن سالم. که البته آسان تر است از انجام گفت هنگامی که شما بیدار گسترده ای بین 3 و 5 صبح باید عجیب و غریب به عنوان جهنم رویاها و شما گنجانیده شده یک دوم صبحانه به زندگی روزمره خود را.

من شخصا ترجیح می دهند این نقطه (البته غیر متخصص) مشاوره به اشتراک گذاشته شده توسط Andrea Gawrylewski علمی در آمریکا: “آن زمان برای عدم قضاوت گریز اضافی احساسات فوق العاده چرت و فوق العاده بستنی. هر آنچه که کمک می کند تا شما کمتر احساس ترس و خستگی و تنهایی انجام دهد. و دوباره آن را انجام دهد.”

بنابراین با در نظر گرفتن اگر شما ببخشید من به روزانه من گریه تنگه خودم را در برخی از کوکی دوغ و خیره از پنجره به بیرون برای کمی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im