10 سوال برای کمک به اجتماعی-جدا شده بچه مراقبت بهتر از خود


teens-self-care-stay-at-home
مامان ترسناک و کلاوس Vedfelt/گتی

ما همه با داشتن یک زمان سخت. بیایید به برخی از نوع عجیب و غریب از درد و رنج مسابقه آهار تا که سزاوار بود غمگین و غم آنها سزاوار بود. من فکر می کنم ما می توانیم همه توافق دارند که هیچ کس از زندگی خود را به بهترین زندگی در حال حاضر.

برای پدر و مادر از یک چالش واقعی است که پیدا کردن یک راه را به جوانان ما با فضا و فضل به پردازش احساسات خود را در حالی که ما نیز به نوعی آنها را تشویق به حرکت به جلو و رشد را به خوبی مردان و زنان ما امیدواریم که آنها تبدیل خواهد شد. برای انجام این کار ما نیاز به ایمان نه تنها آشفتگی در ما بدن و مغز در حال حاضر, اما همچنین که نوجوانان افرادی هستند که قادر به ورزش برخی از درجه ای از کنترل چگونه واکنش های خود را به جهان تاثیر آنها (و دیگران که هر پدر و مادر است که tensed تا با شنیدن عصبانی پایکوبی از نزدیک شدن به نوجوان می داند).

در اینجا چیزی است: هر عملکرد بزرگسالان را توسعه داده است یک ابزار برای گرفتن از طریق بار دشوار است. شما ممکن است متوجه نیست که شما باید یک یا شما ممکن است یک کل رفتن به روال. در هر صورت شما در حال انجام آن است. شما در حال دست زدن به تلخه که می آید راه خود را و شما در حال حرکت رو به جلو است. این کار ما به عنوان پدر و مادر را به بچه های ما این ابزار و آنها را آموزش چگونه به استفاده از آنها به طوری که آنها پس از آن می توانید دسته خود به خود تلخه و نگه دارید در حال حرکت رو به جلو است. اگر ما در این موفقیت نه تنها ما توان آموزش بچه های ما انعطاف پذیری اما شاید وجود خواهد داشت کمی کمتر stomping و درب کوبیدن و همه ما می تواند unclench فقط یک کمی.

بنابراین در اینجا یک استارت toolkit ما عبور می تواند به بچه های ما. این اساسی مانند کسی که به شما هنگامی که شما نقل مکان کرد و به خود مقام اول—فقط یک چکش پیچ گوشتی چند کوچک ناخن و برخی از نوار مجرای. اگر هیچ یک از این ابزار کار و یا اگر شما یا نوجوان شما احساس می کنید بیش از حد پیش فرض سعی کنید حتی یک, لطفا برای رسیدن به یک حرفه ای و به آنها بگویید که شما ممکن است نیاز به کمک. من نگران, شما می دانید. خوب در اینجا ما بروید:

10 سوال برای اموزش به درخواست خود را زمانی که آنها احساس تلخه

1. من خواب خوبی ؟

شما ممکن است جوان و سالم به اندازه کافی به جلو و همه nighter در حال حاضر و پس از آن اما لازم نیست آن را به یک عادت. محرومیت از خواب است که شکنجه در کنوانسیون ژنو. چرا شما که به خودتان است ؟ در صورتی که مشکل شما نیست اگر شما در حال خواب در تمام طول روز فکر می کنم در مورد (1) چگونه تنها برنامه است و (2) چه دردناک آن را برای رفتن به زمانی که شما در نهایت مجبور به نشان می دهد تا در مدرسه و یا یک شغل برخی از صبح. شاید به خون آشام ساعت استراحت و دیدن اگر آن کمک می کند.

2. من خوردن داره ؟

سوخت و ساز بدن خود در حال حاضر سریع تر از همیشه خواهد بود. از آن لذت ببرید در حالی که آن را طول می کشد. اما تماشای Netflix بکشد و یا بازی های ویدئویی در تمام طول روز است که همان سطح از فعالیت به عنوان مدرسه پس از عمل به دنبال …هر آنچه شما انجام می دهند در قبل از. بنابراین شاید مقیاس در تنقلات. نگاهی به آنچه شما در حال غذا خوردن بیش از حد و بهتر انجام دهید. این واقعا درست است که خوردن تلخه باعث می شود شما احساس می کنید مانند تلخه. AP-سطح پیشرفته نکته: بی حوصله بودن همان است که گرسنه بودن. یادگیری تفاوت است.

3. احساس می کنم خوبی ؟

من فکر می کنم همه ما بشدت هماهنگ به این یکی در حال حاضر. اگر شما احساس 100% اجازه دهید خود را مشاوره ازدواج و مشاوره می دانم, حتی اگر شما احساس گناه برای رخنه کردن یا ترس در مورد بیمار شدن. وحشت نکنید. آن را فقط ممکن است آلرژی است. اما چک کردن حق دور.

4. من نوشیدن, سیگار کشیدن, vaping یا مصرف تلخه که باعث می شود من احساس می کنم مثل تلخه ؟

اخراج و ببینید اگر شما احساس می کنید بهتر است. اگر شما نمی توانید غیر روحانی کردن شما نیاز به درخواست کسی برای کمک به کسی که واقعا می تواند کمک یکی از رفقا آشامیدنی خود را.

5. زمانی که من آخرین شکست از بازی/رسانه های اجتماعی/انجمن/بازی آنلاین تلخه ؟

شما ممکن است نیاز به یک مغز استراحت به راه اندازی مجدد. به مغز خود را به روز. در صورتی که احساس خوب شاید آن را یک روز دیگر و ببینید که چگونه از آن می رود. اگر شما نمی توانید آن را در روز خود را به صفحه نمایش تبدیل شده اند رئیس از شما. صحبت کردن با یک مشاور یا بزرگسال قابل اعتماد. آیا نمی شود شرمنده. آن اتفاق می افتد.

6. هنگامی که آخرین بار بود, من باران?

اگر شما باید به فکر می کنم در مورد آن شده است بیش از حد طولانی است. دست پاک, تازه, نفس, نمی توانید از دست بدهند. به طور جدی شستن آن دست. در حال حاضر. برو!

7. هنگامی که آخرین باری که من رفتم بیرون ؟

من می دانم که شما در واقع نمی تواند به هر نقطه اما شما احتمالا می تواند گام جلو درب و کمی چیزی. شلیک در اطراف خود, پیر, حلقه, پمپ لاستیک بر روی دوچرخه خود را بکشید سگ در اطراف بلوک. این کمک می کند من قول می دهم. ضمنا لطفا انجام این کار نیست که شما “به طور تصادفی” اجرا به دوستان که “فقط اتفاق می افتد” در همان محل در همان زمان و در همه شما خود را شکستن خانواده قرنطينه افشای هر خانوار به هر خانوار ، نوجوان مغز دست بالا گرفتن لذت و دست کم گرفتن خطر من آن را دریافت کنید. انجام کار درست به هر حال برای همه.

8. هنگامی که آخرین باری که من به صحبت یکی دیگر از انسان فرد فرد با من ،

حتی اگر شما احساس نمی مانند آن نیروی خود را خارج از اتاق خواب خود را و به آشپزخانه و اتاق نشیمن به صحبت کردن با خود مردم است. Don’t run away زمانی که آنها می گویند “اوه نگاه کن که تصمیم به گرفتن تا امروز!” یا هر چیز دیگری. آویزان در اطراف برای چند دقیقه و ببینید آنها چه می گویند. می گویند چیزی در بازگشت. آن را به نام گفتگو. آن کمک می کند.

9. هنگامی که آخرین باری که من اعمال می شود?

فکر نمی کنم که دلیل این که شما نمی توانید خود را به طور منظم چیزی که شما باید هر چیزی را انجام دهید. آنچه مهم است این است که شما چیز.

10. هنگامی که آخرین بار بود من چیزی سرگرم کننده ؟

همه ما نیاز به یک خنده و سرگرم کننده حادثه اتفاق می افتد نیست. کسی نیاز به می گویند “هی بیایید انجام کاری سرگرم کننده!” آیا به نفع خودتان و آن فرد. و نترس به دنبال احمقانه است. اگر شما در حال خنده, هم, هیچ کس نمی تواند به شما میخندند. مردم دوست Infinite برای آن دلیل بسیار است, اما آن را نه تنها سرگرم کننده در دسترس است. پیدا کردن خود را سرگرم کننده و آن را اتفاق می افتد.

اقتباس از فقط نمی شود یک احمق: جای تعجب راهنمای لازم برای یک پسر خوب.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im