این است که چرا ما به دنبال مواد غذایی راحتی


craving-comfort-foods
CSA تصاویر/گتی

من دوست دارم به خوردن اما من معمولا نمی طلب غذاهای خاص. من ترجیح می دهند غذاهای خوش طعم و بیش در اکثر مواقع و به به من معمولا پروتئین بر اساس—و پنیر و گوشت و تخم مرغ و یا آجیل است. من می توانید چند برش از پیتزا هنگامی که خلق و خوی حملات و پایان یک ظرف کیک های شکلاتی در یکی نشسته اما من می دانم که بدن من به خوبی و به غذا خوردن می آید من الگوهای قابل پیش بینی هستند.

این بخشی از روال—با تشکر OCD!—و بخش آموزش چه مواد غذایی را به بدن من احساس خوبی در مقابل پیش فرض. برای من بیش از حد قند و بیش از حد بسیاری از کربوهیدرات های ساده به من سردرد و من احساس تنبل و بد خو. به تازگی هر چند سیستم به نظر می رسد به شکسته. من معمول تنقلات اصلا طعم عالی و من راه بیشتر شکلات و نان غنی شده از همیشه قبل از. من همیشه سعی کردم به گوش دادن به بدن من, بنابراین من قصد دارم با آن, اما من عادات غذا خوردن به مراتب از حد نرمال است. مال شما احتمالا بیش از حد. لطفا سرزنش نکنید خودتان و یا فقدان اراده: ما هوس و طعم جوانه انحراف هستند بر اساس علم است. اگر شما ولع مصرف مواد غذایی راحتی بیشتر از همیشه شما به تنهایی نیست.

من به معنای واقعی کلمه به خوردن همه کیک در حال حاضر — من به تازگی به حال یک تولد و خدای ناکرده من کشش کیک شکلاتی به هفته آینده. Cheez-آن. قاشق نوتلا. تراشه های. غلات شیرین. هیچ یک از این بد غذایی در هر سه اما این مواد غذایی معمولا من و من شده اند خوردن در مقادیر راه بالاتر از هنجار.

مسلما من نا امید شد ، قلب—er معده—wants what it wants اما من ضرب و شتم خودم برای غذا خوردن در برخی از افراد ممکن است در نظر گرفتن یک راه ناسالم. با تشکر از رژیم غذایی فرهنگ و تبلیغات در مورد از دست دادن وزن و همه گیر تناسب اندام روال است که حفظ ظاهر در اخبار من احساس شرم به عنوان اگر من مراقبت از خودم. نه تنها من نمی خوردن “پاک” اما من احساس نامتعادل و خارج از کنترل است. من می خواستم قند اما در نهایت ساخته شده من احساس ناخالص. آنچه که من انجام به خودم ؟

درست مثل هر کس دیگری من در تلاش برای زنده ماندن بیکاری بچه های مدرسه در منزل بچه ها من یک ویروس خطرناک و عدم اطمینان را احاطه کرده است که همه آن را. من در زمان یک گام به عقب و خودم یادآوری است که وجود دارد مقدار زیادی از مزخرف نیروهای کار در حال حاضر و نیاز من به نوع خودم. آن را فقط یک ماده از آنچه معده من می خواهد; مغز من در حال تلاش برای محافظت از من از استرس است.

به عبارت دیگر ما در وسط یک بیماری همه گیر و مواد شیمیایی در مغز من در حال التماس من به افراط من سیستم پاداش. بدن من است ولع مصرف مواد غذایی راحتی از آنجا که من بسیار ناراحت کننده است.

استرس چیزی خنده دار است وقتی که می آید به ما اشتها. قبل از یک جلسه بزرگ, تست, یا, ارائه, ممکن است ما نمی خواهید به غذا خوردن در همه. استرس را سرکوب اشتهای ما چون ما بدن پمپاژ آدرنالین. به جای خوردن بدن ما این است که صرفه جویی درمصرف انرژی برای زنده ماندن. در کوتاه مدت استرس می تواند خاموش کردن اشتها. اما زمانی که ما ماندن در حالت استرس برای مدت زمان طولانی مانند ما در حال حاضر ما در غدد آدرنال انتشار کورتیزول. کورتیزول باعث افزایش اشتها و ما ضربه خوردن. اما از آنجا که ما در کورتيزول مبارزه اتوبوس ما به احتمال زیاد به طلب پنیر استیک و یا سالاد. ما برای غذاهای شیرین مانند بیسکویت, کیک, نیمی از یک ظرف شیشه ای از Nutella (من تاکید کرد. درسته ؟ ), و کربوهیدرات—که بدن ما به سرعت شکستن به قند. این غذاها باعث آزاد شدن دوپامین در مغز ما این است که “مبارک هورمون” چیزی که همه ما به دنبال در حال حاضر.

دوپامین به ما انگیزه برای انجام و یا مصرف بیشتر از چیزی است که باعث می شود ما احساس خوب است. این است که چرا ما را به بازی یک آهنگ ما عاشق و بیش از بیش. چرا ما ورزش است. یا خوردن پیتزا است. دوپامین باعث می شود ما احساس خوب است, اما آن نیز می تواند منجر به اعتیاد است. من یک الکلی در بازیابی. من نوشید به احساس بهتر است. در طول زمان آن را در زمان بیشتر مشروب الکلی به ماشه پاسخ دوپامین در مغز من, بنابراین من نوشید ، این اتفاق می افتد در مواد مخدر و معتادان به مواد غذایی بیش از حد. پیشنهاد من این نیست شما نیاز به غذا خوردن گرم نان روغنی و یا پخت شکلات تراشه کوکی ها اعتیاد بر اساس, اما اگر شما مستعد به اعتیاد این است که چیزی برای فکر کردن در مورد. (اگر شما نگران در مورد اثرات این بیماری همه گیر است که با داشتن خود سلامت روان و احساس می کنید که عادات خود را و یا مکانیسم های مقابله ای در حال از کنترل خارج برسد.)

استرس همچنین با الگوهای خواب ما و زمانی که بدن ما تجربه محرومیت از خواب هورمون گرلین را افزایش می دهد و لپتین کاهش می یابد و این منجر به افزایش گرسنگی است. و به عنوان اگر که نیست به اندازه کافی برای ما ارسال به خصوصی بستنی ذخیره کردن زمانی که ما در حال گرفتن به اندازه کافی خواب چربی به نام endocannabinoid را افزایش می دهد در خون و “عمل می کند در مغز در یک روش مشابه با ماری جوانا عمل از خوردن غذا لذت بخش تر به خصوص در شب” با توجه به SleepFoundation.org. Munchies نیاز به Funyuns نه پروتئین می لرزد.

آن را خوب به اجازه نیاز ما برای راحتی مواد غذایی را بیش از یک کمی بدون اجازه رژیم غذایی, فرهنگ, و یا ما “عادی” به آن نیاز دارید. ما در حال زندگی در یک ذهن مهندسان و آخرین چیزی که ما باید انجام دهید این است اضافه کردن استرس بیشتر و یا محدودیت های اعمال شده توسط تنبیه خودمان را برای آنچه که ما در حال غذا خوردن. انجام آنچه شما باید انجام دهید به احساس خوب است. اگر خوردن نیست ساخت شما احساس می کنید بهتر است که خوب بیش از حد. راه های دیگر برای دریافت کنید که دوپامین راش شامل ورزش و وساطت و خواب و موسیقی و خنده است.

ما در حال زندگی در آن وارونه و ما تعادل خاموش است. اگر عادات غذا خوردن خود را در حال “شدن” بیش از حد, اما همچنین به شما آسایش و سپس پس از آن می شود. ما نیاز به کمک ما می توانیم این روز است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>