مردم با از قبل موجود اضطراب داشتن به خصوص خشن زمان در حال حاضر


trauma-coronavirus
Nuthawut Somsuk/گتی

من اینجا نشسته در تلاش برای توصیف تاثیر COVID-19 تا به حال در سلامت روان, و من صادقانه, من در تلاش برای پیدا کردن کلمات. زمانی که من جهان را تغییر چند هفته پیش من صرف بسیاری از زمان تلاش برای به دست آوردن تعادل است. من تا به حال به شکل آنچه که من باید و نباید بر این باورند آنلاین. سپس من ارزیابی خطر است. واقعیت آن است. سپس من نمیفهمد چگونه برای تدریس به کودکان من در حالی که کار از خانه. همه آن را به من رسید مانند یک موج است. آن را تنها در چند روز گذشته که من تا به حال یک لحظه به احساس.

من و زندگی با بسیار تند و زننده اضطراب و افسردگی تا زمانی که من می توانید به یاد داشته باشید بنابراین گمان می کنم من باید این منابع و دارو به این همه کمی بیشتر قابل کنترل است اما مانند بسیاری از مردم با بیماری های روانی در وسط یک بیماری همه گیر من مبارزه. و مطمئن شوید که اکثر مردم احساس اضطراب در حال حاضر. که طبیعی است با توجه به این وضعیت است. اما اگر شما مانند من هستند و در حال حاضر از قبل موجود اختلال اضطراب این بیماری همه گیر است که تنها مرکب چیزی که به سختی زندگی می کنند و حتی تحت شرایط عادی است.

به صداقت, من نمی دانم اگر من همیشه دعا بنابراین مشتاقانه برای رفاه خانواده و دوستان است. این طولانی متفکر نماز آمده است که از یک محل ساده نیاز به نگه داشتن خانواده سالم و امن است. من نمی دانم اگر من تا به حال خواب به طوری fitfully و یا اشتیاق به بازگشت به دوران ساده و قابل اعتماد معمول است. من نمی دانم اگر من بررسی کردم در بسیاری از مردم در تمام زندگی من به عنوان من در چند هفته گذشته.

و به طور واقعی من بسیار خوش شانس در حال حاضر. من, خانوادگی, در خانه, بنابراین من به تنهایی نیست. من یک کار است که می تواند نقل مکان کرد آنلاین و من زندگی می کنند در یک منطقه روستایی با تعداد بسیار کمی از COVID-19 موارد است. آخرین چیزی که من می خواهم مردم به تفسیر از این پست این است که من ناسپاس چون من نیستم. منطقی, من می دانم که چگونه خوش شانس, من در حال حاضر هستم.

با وجود این که من اختلال اضطراب ساخته شده است که این زمان دشوار است یکی از سخت ترین شرایط زندگی من است. و من یک احساس وجود دارد بسیاری از شما وجود دارد که مانند من در تلاش برای حرکت خود را در بی ثباتی عاطفی در وسط یک بیماری همه گیر. من می خواهم شما بدانید که شما تنها نیستید و این منابع وجود دارد در دسترس برای شما.

بسیاری از رواندرمانگران و برنامه های بهداشتی در حال ارائه telehealth بازدیدکننده داشته است در طول این زمان. در واقع من با درمانگر در این راه. من یک آنلاین ملاقات با روانشناس به زودی به ارزیابی مجدد من داروها. اگر شما هرگز ملاقات با درمانگر خود را آنلاین من می گویند در آن طول می کشد برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به. آن را نیز می تواند دشوار برای پیدا کردن یک محل در خانه خود را که در آن شما می توانید صحبت با صراحت با درمانگر خود را — به خصوص در حال حاضر که هر عضو از خانواده خود است که همیشه در خانه است. من یک فن بزرگ از تلاش برای صحبت در مورد ترس و اضطراب با من, خانواده, گوش دادن بنابراین من سعی کنید برای دیدار با او را در میز آشپزخانه. اما با برنامه ریزی به اندازه کافی آن را شدنی. اما مطمئن شوید برای بررسی با ارائه دهنده بیمه خود را به دیدن اگر آنها هر گونه hangups در مورد پوشش جلسات آنلاین.

اگر شما برای کار و یا یک دانشجو در یک دانشگاه این است که زمان زیادی برای نگاه به سلامت روان خود را از گزینه های خدمات. اکثر دانشگاه ها در حال ramping تا خود را آنلاین گزینه برای برآورده کردن نیازهای دانشجویان و استادان در طول این دشوار و نامشخص زمان — مانند این مثال از دانشگاه هاوایی است.

در حال حاضر اگر شما در یک وضعیت که در آن شما خود را از دست داده و خود را بیمه متوجه است که بسیاری از خدمات بهداشت عمومی و بحران خطوط تماس ویژه تلقی ضروری و هنوز هم عامل. اما اگر گزینه ای نیست که برای شما, John Sharp MD, نوشتن برای دانشگاه هاروارد سلامت, چاپ و نشر, نشان می دهد, نقاشی بر روی آنچه که شما در حال حاضر یاد گرفته در مورد مدیریت اضطراب خود را. “اگر شما یک انسان که به چالش کشیده شده است و یا تا حدودی معلول با اضطراب در گذشته من را تشویق شما در حال حاضر به منظور جلب بر آنچه به شما آموخته ام از نظر شما چگونه می توانید مدیریت موفقیت می گوید:” دکتر تیز. فقط به این دلیل که وضعیت متفاوت است به این معنا نیست که مهارت های شما را به دست آورد برای مدیریت اضطراب نمی هنوز هم موثر باشد.

دکتر تیز می رود می گویند: “جدا کردن احساسات از گذشته خودتان یادآوری است که شما از این قدرت و توانایی در حال حاضر غالب دیدن یک مسیر رو به جلو را برای خود و راه خود را بر اساس آن مسیر راهی به جلو است. اگر در امتداد راه است که شما باید تلو تلو خوردن و سقوط تصویر خود را به عنوان قادر به انتخاب خودتان به بالا و حمل و نقل. اطمینان خود را که مقررات اساسی برای ایمنی و رفاه در درون قدرت خود را برای دیدار با. در کتاب من هر روز که شما قادر به انجام این کار به عنوان یک روز بسیار خوب در واقع.”

اگر شما در حال مبارزه با از قبل موجود اضطراب در طول یک بیماری همه گیر من امیدوارم که آن را به راحتی شما را به می دانم که من همراه با بسیاری از دیگران هستند سمت راست وجود دارد با شما. لطفا متوجه باشید که هنوز هم وجود دارد کمک کند در اطراف شما حتی اگر روش به دست آوردن آن را به نظر می رسد کمی متفاوت از معمول است.

و اگر شما می دانید کسی دیگری که مبارزات در یک روز به طور منظم بررسی کنید آنها را. آنها به شما نیاز دارند در حال حاضر بیشتر از همیشه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>