همه گیر Poops یک چیزی


pandemic-poops
تانیا کوچولو/گتی

اجازه دهید بحث در مورد مدفوع. این چیزی است که همه ما (هر روز اگر ما خوش شانس هستید) و بسیاری از ما هیچ ایده چقدر ما مدفوع است صحبت کردن با ما — ما معمولا فقط خرج کردن و یکی کردن و رفتن در مورد روز ما بدون فکر کردن در مورد آن است. اما ما دستگاه گوارش واکنش نشان دادن به استرس و اضطراب و تغییرات در عادات غذا خوردن ما.

بسیاری از ما نمی خواهید برای نظرسنجی دوستان ما در مورد آن در Facebook, اما شانس هستند شما از طریق چند مختلف مدفوع و مراحل پس از وقوع COVID-19 و شما ممکن است تعجب که چرا. شما ممکن است فکر شما فقط باید زمان بیشتری برای اندیشیدن مدفوع خود را — اما شانس هستند که استرس و اضطراب و تغییر در روال همه داشتن یک اثر در روده خود را.

بچه های من و من نمی خجالتی وقتی که می آید به صحبت در مورد عادت های حمام و در حال حاضر که ما با هم 24/7 و به معنای واقعی کلمه نمی مدفوع و هر جای دیگری آن را تبدیل به یک موضوع گفتگو. هفته اول از قرنطینه یکی از بچه های من و من تا به حال به اسهال. ما هر دو احساس خوب در غیر این صورت; ایشان بود به احتمال زیاد با توجه به یک رژیم غذایی مداوم از مایکروویو burritos و رامش مال من از استرس است. من blowouts خواهد مرا به یاد چه اتفاقی می افتد به بدن من قبل از من آماده برای اجرای یک مسابقه: آن را تقریبا به عنوان اگر آن را می داند نیاز به خالی کردن این همه چون من عصبی و مضطرب و پو من فقط نمی خواهند به همزیستی با من کنه.

هفته آینده من يبوست و یکی از kiddos زمزمه به من آنها نرفته بود در سه روز که نبودم خود را هنجار. من متوجه ما شده است می خواهم در یک نوشابه و شراب خواری و نه نوشیدن آب به اندازه کافی و یا واقعا در حال حرکت است که خیلی در همه.

آن را به عنوان معلوم خانواده من نیست تنها رفتن را از طریق های مختلف مدفوع فاز. همه گیر poops یک چیز وجود دارد چند دلایل چرا شما ممکن است يبوست و یا داشتن اسهال است.

مامان ترسناک صحبت با هدر Jeffcoat DPT که متخصص در درمان لگن شرایط بهداشتی. او به ما گفت که شما ممکن است مشکل رفتن شماره دو چرا که “در زمان استرس شما upregulation از سیستم عصبی است که مانند یک پاسخ مبارزه یا پرواز بسیار شبیه به آنچه که بدن شما در حال رفتن را از طریق زمانی که آن را در حال تعقیب توسط یک ببر.”

بنابراین در واقع آخرین چیزی که بدن شما در حال رفتن به انجام دهید این است که بنشینید و خوب و راحت اجابت مزاج. Dr. Sam می افزاید:”اگر بدن شما کار نمی کند در یک downregulated مد که مورد نیاز است برای عادی اجابت مزاج (همچنین به عنوان شناخته شده ‘استراحت و هضم’) بدن خود را در حال مبارزه با شما و اجابت مزاج خواهد بود.”

اگر شما مسدود شده است برای بیش از چند روز باید درد شکمی یا وجود خون در مدفوع Sam می گوید: شما باید با پزشک خود تماس بگیرید. وجود دارد چیزهایی که شما می توانید انجام دهید در حال حاضر به روده خود را در حال حرکت در مسیر درست:

ماندن هیدراته در مهم ترین چیزی که همه ما باید انجام شود. Dr. Sam می گوید: “حداقل شصت و چهار اونس آب در روز, اما بیشتر در محیط های گرم و مرطوب.”

اگر شما مبتلا به یبوست, Dr. Sam توضیح می دهد که چگونه به خودتان مفید “ILU” ماساژ: شروع خود را در پایین سمت راست و به آرامی ماساژ در محافل کوچک و سپس سکته مغزی طولانی تا صعودی کولون (این باعث می شود من). از آنجا, شما همچنان در اطراف خم و انجام روش های مشابه در طول کولون عرضی اجرا می شود که تحت صدری منطقه (ایجاد L) و در نهایت کار خود را در کولون نزولی است و این همان مد پایین خود را به سمت راست و پایین شکم خود را به سمت رکتوم است.”

Sam توصیه می کند شما خودتان را از این ماساژ برای حدود 10 دقیقه دو بار در روز برای به دست آوردن چیزهایی که در حال حرکت در امتداد.

اگر شما در انتهای دیگر این طیف و داشتن اسهال دکتر کیم لنگدن, M. D., توضیح می دهد که دل و روده و مغز مرتبط هستند توسط سیستم عصبی خودکار. “زمانی که ما استرس و اضطراب و یا رفتن را از طریق یک دوره طولانی از جداسازی مغز ما آزادی بیشتر سروتونین و اپی نفرین (آدرنالین) که باعث انتشار کورتیزول از غدد فوق کلیوی,” او گفت: مامان ترسناک از طریق ایمیل.

هنگامی که سطح سروتونین را افزایش روده ما واکنش نشان می دهد با داشتن اسپاسم است که منجر به اسهال و یا یبوست بسته به جایی که مدفوع است که در روند هضم دکتر لنگدن اعلام کرد.

در طول این زمان از انزوا او می گوید: یبوست است که احتمالا بیشتر احتمال دارد چرا که ما با کاهش فعالیت فیزیکی می تواند کاهش سرعت ما گوارشی انتقال بار “اجازه می دهد بیشتر آب به reabsorbed به مدفوع کمتر آب باعث می شود که مدفوع سخت تر و سخت تر به تصویب.”

دکتر لنگدن می گوید: بهترین چیزی که ما می تواند انجام شود برای سلامتی دستگاه گوارش ما در انزوا است سعی کنید حداقل سی دقیقه فعالیت در روز مقدار زیادی آب بنوشید و بررسی مصرف فیبر به اطمینان حاصل شود که ما به غذا خوردن به عنوان بسیاری از میوه های تازه و سبزیجات به عنوان ما می توانیم در حال حاضر.

بنابراین اگر شما شده است تعجب که چرا شما نمی توانید بروید و یا با داشتن اسهال متاسفانه این احتمالا یکی دیگر از عوارض جانبی از این بیماری همه گیر. و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که همه چیز شروع به بازگشت به حالت عادی و اضطراب ما شروع به ذوب شدن دور یک بیت ما مدفوع را دنبال کت و شلوار.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>