من شروع به مراقبه در طول COVID-19 و آن را کمک بیش از من انتظار می رود

مامان ترسناک و مدیسون, lavern/Unsplash من از نشستن در یک پوشیده از چمن علفزار در نیلوفر آبی, ژست, که, با تش

توسط ETELARESANKHABAR در 27 اردیبهشت 1399
Meditating-During-COVID-19
مامان ترسناک و مدیسون, lavern/Unsplash

من از نشستن در یک پوشیده از چمن علفزار در نیلوفر آبی, ژست, که, با تشکر برای ساعت ها و ساعت از بیمار عمل contorting خودم به این موقعیت را ندارد من kneecaps می خواهید برای اجرای جیغ از بدن من. من چشم بسته و آغوش من در حال دراز, دست من متعادل بر زانو تا انگشت شست و انگشت وسط تشکیل یک دایره. من می تواند به معنای واقعی کلمه احساس انرژی زمین coursing از طریق اندام من. جهان یک آشغال آتش, اما هیچ کدام از آن می touch me. من باید قطع از جهان مادی است. در اینجا در من آرام مراقبه علفزار من در صلح هستم.

LOL juuuuust شوخی. بدن من ناتوان از موقعیت نیلوفر آبی—من به سختی می تواند مدیریت criss-متقابل, سیب, این روز است. هیچ علفزار هیچ بی سر و صدا محل. مانند بسیاری از شما, من بچه ها که از مدرسه و نیاز به توجه بسیار بیشتر از حد معمول با تشکر از آموزش از راه دور به لطف جهانی همه گیر به لطف این روش جدید ناخوشایند پایین کلید اضطراب است که نفوذ هر گوشه ای از زندگی ما به لطف coronavirus. من قطعا نه در صلح است.

اما من شروع به مراقبه. من شروع به در هوی و مدت کوتاهی پس از پناهگاه در محل آغاز شده چرا که یک آگهی به نظر می رسد در Facebook اشتراک برای یک ماه رایگان از سام هریس بیدار شدن از خواب, مدیتیشن و برنامه. یکی از دوستان که به من آزار دهنده به سعی کنید آن را می گوید آن را به بهترین برنامه او تا کنون یافت و او بسیار انتخاب کننده مورد که صدای او به شما اجازه می دهد به مراقبه روال بنابراین من نمیفهمد چه جهنم. من آن را امتحان کنید.

این برنامه دارای یک ویژگی است که اجازه می دهد تا شما را به راه اندازی یک یادآوری به تفکر. در هفته اول هر بار آن رفت و من را دامنگیر اطلاع رسانی دور با هر قصد بازگشت به آن دوره را فراموش کرده است. در نهایت من خودم جلوگیری از آنچه من انجام شده بود و ده دقیقه به نشستن و گوش دادن. سگ من crawled شده به دامان من و فر. آیا این مجاز است ؟ من تعجب. در اتاق بعدی پسر من تمرین گیتار برقی. هر آنچه. من فقط می خواهم که برای مدیریت. این درس اول بود به سادگی یک راهنمای به تمرکز بر روی نفس است. سام صدا به صورت دوره ای به یاد من را به تمرکز من به نفس من. او به من یادآوری است که این بخش از تمرین–توجه است که ذهن من سرگردان و آوردن آن را به عقب بدون قضاوت.

همیشه شکاک من خودم آرام احساس کردم پس از نشستن به مدت ده دقیقه بود که به دلیل تنها به قدرت پیشنهاد. اما من نگه داشته و انجام آن هر روز نیست چرا که همانطور که اشاره شد قبل از اینکه من نوع ظروف سرباز یا مسافر داغ در حال حاضر. و هر بار که من تفکر آن را دنبال همان حس آرامش. هر روز یا من نشستن برای مدت پنج تا ده دقیقه با یا بدون برنامه و تمرکز بر روی تنفس. من سعی کنید به تمرکز بر روی تنفس. من خانه پر سر و صدا است و من به راحتی پریشان. اما حتی با زندگی ضرب وشتم چرخش در اطراف من مراقبه کمک می کند.

در واقع من آموخته اند که سر و صدا و حواس او را پرت کاملا خوب وقتی که می آید به مراقبه. هرج و مرج است که یک بخشی از زندگی است و می توان آن را بخشی از مدیتیشن بیش از حد. در چهارم مراقبه هدایت در بیدار شدن از خواب در برنامه من با استفاده از Sam به طور خاص هدایت شنونده را به تمرکز بر صداهای خارج از خودش همیشه به جای نفس خود را. او اشاره می کند که شما می توانید به راحتی با استفاده از صداهای دیگر به عنوان یک منبع تمرکز به عنوان شما می توانید خود را در تنفس.

می دانستند که مدیتیشن می تواند بسیار سازگار با گه نشان می دهد مادر? چند روز پیش من 10 سال قطع من در نیمه راه از طریق یک جلسه. از من خواست او را به نشستن با من برای پنج دقیقه گذشته و او انجام داد. ما تمرکز بر روی تنفس ما حتی به عنوان سگ licked ما زانو و من 14 ساله پسر با عصبانیت فریاد زد در کامپیوتر خود بازی در اتاق دیگر. (او احتمالا بهره مندی از برخی از مراقبه است.)

تحقیقات نشان داده است که مدیتیشن با تمرکز حواس می تواند تاثیر مثبت بسیاری از زمینه های زندگی ما. یک تیم از محققان در دانشگاه هاروارد مورد مطالعه یک گروه از افرادی که متعهد به تفکر روزانه به مدت هشت هفته. در پایان این دوره محققان کشف برخی از نتایج تعجب آور از جمله تغییر در بیان 172 ژن تنظیم التهاب ریتم شبانه روزی و متابولیسم گلوکز. شرکت کنندگان نشان داد "معنی دار کاهش فشار خون خود را." تحقیقات دیگر نشان می دهد که به طور منظم مراقبه می تواند تولید و تغییرات ساختاری در مغز به معنای واقعی کلمه ضخامت مغز مهم است. مدیتیشن همچنین به نظر می رسد آهسته مرتبط با سن لاغری از بخش های خاصی از مغز است.

اما من نمی گرفتن Mri از مغز من. من فقط یک کار از خانه مادر و تلاش برای درهم و برهم کردن از طریق جهانی همه گیر. پس چه مراقبه برای چند دقیقه در هر روز برای من انجام دهید ؟ برای قرار دادن آن را به سادگی: این آرامش من است. که در آن است. من هر روز اضطراب بیماری معمولا به صورت یک توخالی احساس و یا ناراحت کننده سفت در سینه من. زمانی که من تفکر این احساس است که به طرز محسوسی کاسته.

در روز من تفکر من بیشتر در اینجا و در حال حاضر بیشتر در حال حاضر. من به دست آوردن یک احساس تازه ای از چشم انداز. بسیار است که خارج از کنترل من اما نیز وجود دارد مقدار زیادی در کنترل من از چیزهای کوچک مانند وعده های غذایی آماده و یا اینکه آیا یا نه من تغییر کردن از خواب به سخت تر چیزهایی مانند اینکه آیا یا نه من ورزش یا با آرامش واسطه یک بحث بین بچه های من. من می توانید انتخاب کنید به بهترین ها را از وضعیت سخت. من می توانم اذعان کرد که وضعیت عینی تر از بسیاری از دیگران و استفاده از این آگاهی است که به سوخت و قدردانی من و نه به عنوان یک ابزار به شرم خودم را برای مبارزه عاطفی. من می توانم وحشت در مورد عدم قطعیت و یا من می تواند قبول کند و آن را در آغوش.

من احتمالا انجام مراقبه "حق". من خانه پر سر و صدا, افکار سرگردان, سگ است در دامان من نصف این زمان برای برخی از دلیل من همیشه احساس نیاز به سرفه زمانی که من مراقبه است. اما چیزی در مورد نشستن وجود دارد و به سادگی اذعان افکار من بدون قضاوت آمدن به تمرکز بر روی تنفس, اما پراکنده است که فرایند ممکن است واقعا کمک می کند.

اگر شما کنجکاو هستید سعی کنید مدیتیشن برای خودتان در زیر چند نرم افزار را امتحان کنید. چیزی که برای آگاهی از تمرین با برنامه های چند—بالاتر امتیاز آنهایی که به هر حال—این است که آنها به طور کلی رایگان نیست. این را حس می کند چرا که این امر می تواند سخت به صندوق مدیتیشن برنامه با استفاده از تبلیغات راه برنامه های بازی و یا پادکست ها را انجام دهد. آنها قرار است به آرامش شما و نه بمباران شما با تبلیغات است.

بیدار شدن از خواب (یکی من شده اند با استفاده): تست رایگان 99 دلار در هر سال است. اما. سام نمی خواهید پول به این دلیل شما نمی استفاده از برنامه خود را, بنابراین اگر شما در حال مبارزه مالی به سادگی ایمیل و برنامه مدیران شما را با یک سال رایگان صفر سوال پرسید.

Headspace: $12.99 قیمت در هر ماه یا 95 دلار در هر سال است. این به نظر می رسد دوباره و دوباره به عنوان یک بیشتر توصیه می شود مدیتیشن برنامه.

لبخند بر لب داشته باشید: رایگان. این یکی نسبت به افراد جوان (با شروع از سن 7) هر چند بزرگسالان باید با توجه به آن بررسی بزرگ برای خود بیش از حد.

Buddhify: فقط 30 دلار سالانه این برنامه همواره بسیار به عنوان یکی از کم هزینه پرداخت می شود. این طراحی شده است برای تأمل در کوتاه بدون توجه به جایی که شما هستند.

Insight Timer: رایگان. این نرم افزار به طور کلی دارای بهترین برنامه رایگان در دسترس است.

و البته شما همیشه می توانید به سادگی نشستن به مدت ده دقیقه و تمرکز بر روی نفس خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب