چگونه تغییر من ‘بهداشت خواب’ عادات من کمک کرد اضطراب


Sleep-Hygiene
مامان ترسناک و EujarimPhotography/گتی

با بسیاری از مردمی’ برنامه بودن برای پرتاب حلقه و همچنین به عنوان فوق العاده “هم” در حال وقوع در خانواده ها در سراسر ایالات متحده در این زمان من فکر می کنم این منصفانه است که فرض کنیم که اکثر همه ما در حال تجربه یک تناقض در الگوهای خواب ما. آن را آسان برای دریافت برنامه — حتی ارزش آن را در برخی از موارد زمانی که شما به خودتان پیدا کنید مثل من و FOMO. اما اگر شما یک اضطراب فرد که در حال حاضر کشتی با به خواب رفتن و خواب ماندن در طول شب ضربه زدن خواب شما را معمول می تواند به شما هزینه یک کل خیلی بیشتر از فقط برخی از اضافی ZZZs.

به عنوان من تا به حال برای آموزش و دوباره یاد خودم بارها و بارها در طول دوره زندگی من حفظ عادات خواب سالم (اغلب به عنوان “بهداشت خواب”) تنها راهی است که من همیشه احساس واقعی من است. این به آن معنا نیست که من همیشه می خواهم به رفتن به رختخواب و یا از خواب بیدار در همان زمان هر شب یا صبح چون من معمولا نمی… به خصوص هنگامی که وجود دارد یک میلیون دیگر چیزهایی که من نیاز دارید و یا می خواهید به انجام است. اما درست مثل من نمی خواهم به من اضطراب یا فشار خون دارو هر دنگ و در عین حال هنوز هم می توانم من می دانم که من در بهترین زمانی که من اولویت بندی و ورزش نیاز من برای خواب مناسب بهداشت روزانه.

“به عنوان یک ملت ما در حال گرفتن به اندازه کافی خواب” وین Giles, M. D., مدیر CDC بخش سلامت جامعه می گوید: در CDC صفحه وب. “تغییر در شیوه زندگی مانند رفتن به رختخواب در همان زمان هر شب; افزایش در همان زمان هر صبح و خاموش کردن و یا از بین بردن تلویزیون, کامپیوتر, دستگاه های تلفن همراه از اتاق خواب می تواند کمک به افراد سالم آنها نیاز دارند.”

هر یک بار در یک ماه آبی, اقامت در شب یا خواب در بعد از حد معمول در صبح خوب — ما را وادار به تصمیم می گیرید که آیا به نفع پرتاب برنامه از پنجره به بیرون بیشتر ممکن است عواقب ناشی از بی توجهی یک خواب منظم معمول است. به عنوان برای من, من متوجه شده ام که نه خواب کافی بر یک پایه منسجم دعوت من اضطراب به گام تا بازی خود را ،

به عنوان یک مادر مشغول من شب و صبح روال در حال وابسته به یکدیگر که همچنین بدان معنی است که آنها مشروط بر من کافی استراحت شبانه است. من رفتن به رختخواب در حدود نیمه شب یا کمی قبل از من از خواب بیدار در 7:30 صبح بود و ساعت شروع صبح روز بعد. به عنوان کسی که با اختلال در سلامت روان, من همیشه نمی توانید فقط دراز و “به خواب بروید.” بر خلاف شوهر من است که به معنای واقعی کلمه سرد دوم سر خود را بازدید بالش من به ترفند ذهن من را به باور آن موقع به قبل از آن در واقع زمان برای تخت با راه اندازی یک روال اجتناب از صفحه نمایش زمان کاهش در نوشیدنی های کافئین دار و گفت: اوایل شب بخیر برای من بسیار دوست داشتنی شراب, slushies.

بسته به اینکه چگونه روز من گشوده و یا چگونه من احساس آن شب من شبانه برنامه به طور معمول شروع می شود با چراغ پوشیده و آروماتراپی دوش یا حمام… شما می دانید که برای کمک به قرار دادن خودم در “حالت خواب.” اما از آنجایی که من همواره در طلب بهره وری از آن آسان است برای من برای جلوگیری از برداشتن گوشی من و شروع به پیمایش در حالی که دست من بیکار و غوطه ور شدن در وان. دانستن این مورد خودم من مراحل را برای جلوگیری از من در ذهن ناخودآگاه از لحاظ جسمی اقدام با قرار دادن گوشی من از بازوی خود برسد.

اگر ذهن من شروع به تعجب می کنم که به یاد من از هر چیزی که کمی من باید به انجام و یا نمی توانید در آن روز انجام داده (که بیایید صادق باشیم آن را همیشه می کند) من حلقه آن را به عقب و به خودم یادآوری به تمرکز بر روی تنها چیزی که من واقعا باید انجام شود: تنفس. استنشاق این سخت به آمده-با-لحظه های بودن و هنوز هم فکر و سپس بازدم تازه داشت خواب آلود صلح است.

گاهی اوقات بیمار ماساژ من گوساله گردن و یا هر بخش دیگری از بدن من که در آن من می توانم احساس تنش یا اضطراب ساختمان. بار دیگر من به خودم اجازه می دهد یک 5-10 دقیقه طول زمان به طور کامل اختصاص داده شده به کشش. و اگر من واقعا احساس مانند یک ذن-محور کلیشه, من به نوبه خود در برخی از نرم سفید سر و صدا و یا آهنگ مدیتیشن برای کمک به رسیدن به این سطح از بقیه مورد نیاز برای خواب یک شب خوب.

البته آنچه با این نسخهها کار برای یک فرد ممکن است نه برای دیگری. برای برخی از آنها می توانید سعی کنید همه از این تکنیک های تمدد اعصاب به علاوه برخی از و هنوز هم با کشتی در حال سقوط و در خواب ماندن. در این صورت این امر می تواند عاقلانه به مشورت با یک پزشک فقط برای رد کردن هر زمینه ای باعث می شود که می تواند عاملی باشد. اما زمانی که شرایط پزشکی درگیر نیست آن را نمی خواهد صدمه دیده خود را به چالش با خود-نظم و انضباط خود را در مورد بهداشت خواب — به خصوص اگر شما مانند من هستید و خودتان احساس اضطراب بیش از هر چیز کوچک هر روز. بررسی الگوهای خواب شما را فقط می تواند منجی خود را.

من شبانه روال به من اجازه می دهد به تمرکز صرفا بر خودم را در راه است که من پیدا کنید آرامش بخش و تسکین دهنده در راه من نمی دارند مگر اینکه زمان برای من تعیین شده یک اسلات در روز فقط برای من. بنابراین اگر چه دلیل حفظ این برنامه شده است به نفع من خواب سلامت آن را نیز در سمت چپ ماندگار اثرات مثبت بر سلامت روانی بیش از حد.

من هنوز هم ماندن تا چند ساعت بعد از من فرزند من نه سرقت از خودم از “زمان” قبل از من به رختخواب بروید. چون من دراز در زمان تعیین هر شب و به طور معمول کافی-به اندازه کافی خواب من آماده هستم تا از خواب بیدار در صبح زود و نوشیدنی بخار قهوه داغ, در, زیبایی, سکوت در حالی که گرفتن آماده است. زمانی که بچه های من در نهایت رول از خواب در صبح من قادر هستم خودم را به آنها را به طور کامل در حال حاضر احساس خوبی انجام شده اولویت بندی نیازهای من برای اولین بار.

آیا جست و خیز یک روز در اینجا و وجود دارد ؟ Abso-گوشی-lutely. من می خواهم به بزرگترین دروغگو اگر من گفت که من نمی ماند تا 2 صبح در مناسبت تماشای احمق ویدئوها بر روی گوشی من در حالی که نوشیدن یک دکتر فلفل. اما چیزی که آن روزها به معنای آزادی… آنها به این معنا نیست من واقعیت روزمره.

چیزی که من متوجه نشد برای مدت طولانی است که بهداشت خواب عادت در واقع کاملا تراز با آنچه که من نیاز به انجام هر روز به احساس مانند یک واقعی انسان است. با فدا کردن چه آمده بود فقط یک یا دو ساعت هر روز من راز تبدیل شدن به یکی از بهترین نسخه های me.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>