دادن به کودک خود را به خوردن غذاهای جامد اولیه کمک خواهد کرد که آنها خواب


Giving-Baby-Solid-Foods-Not-Help-Sleep-1
مامان ترسناک و miodrag ignjatovic/گتی

من سوم و نهایی کودک است که تقریبا شش ماه است. او من بهترین جای خواب تا کنون, اما که گفت: نه خیلی. پسر من هفت و چهار و هر دو از آنها هنوز هم از خواب بیدار حداقل یک بار در بسیاری از شب. آنها به بازگشت به تخت خواب خود را در حال حاضر, اما من فقط نمی نژاد, خواب خوب, من حدس می زنم.

دختر من خواب چهار یا پنج ساعت در یک ردیف بعضی از شب ها که بزرگ است چون پسر من هرگز. که گاه به گاه کشش طولانی است که چگونه او موفق به کسب عنوان “حداقل پیش فرض دارای جای خواب.”

اما آن را انجام نمی دهد بسیار برای من مادر جدید, خستگی, چرا که بسیاری از شب من هنوز تا پنج یا شش بار.

در بالا از آن او را عجیب و غریب napper نور جای خواب و راستش من فقط استعفا داد به خودم که واقعا ناجور خسته.

من مسن تر بستگان شنیدن در مورد بی خوابی زندگی, و آن را همیشه همان دقیق مشاوره: “به او مواد غذایی جامد. این کمک خواهد کرد که او خواب است.”

برخی از آنها قسم حبوبات در یک بطری (سلام خفگی خطر.) چند کهنه بچه را پیشنهاد موز یا بلغور جو دوسر درست قبل از خواب. دیگران به من گفت که بیشتر جامدات او می خورد و در طول روز بهتر است او را به خواب در شب به خاطر او نیست و با تکیه بر من به پرستار او را به خواب.

این ایده که تغذیه نوزادان جامدات زودتر و بیشتر می تواند منجر به خواب بهتر است که بسیار فراگیر. من می دانم که بسیاری از مادران که قسم می خورم آن را در واقع کار می کند. من حتی سعی کردم بلغور جو دوسر قبل از خواب برای بچه اول من برای دیدن اگر آن را کار کرده است.

آن را نمی. من بالا و پایین تمام شب را با او و همه که کمک کرده بود اجازه او مسن تر است.

یک مطالعه چند سال پیش به نظر می رسید به رعایت این نظریه که شروع جامدات پیش از آن در زندگی یک کودک ممکن است افزایش مقدار خواب آنها به مدت شش ماه. متاسفانه برای خسته پدر و مادر در همه جا که شما در آن نگاه از نزدیک در این مطالعه واقعا یک مورد برای معرفی اولیه از مواد جامد به افزایش یک کودک خواب است.

این مطالعه به منظور تعیین بهترین زمان برای معرفی مواد جامد در رابطه با آلرژی غذایی اما محققان همچنین به نظر می رسید برای پیدا کردن که بچه ها در این مطالعه که خوردن مواد جامد زودتر–بین سه و چهار ماه و نه از نزدیک به شش ماه—خواب به طور متوسط حدود دو ساعت بیشتر در هفته از بچه ها بودند که به طور انحصاری با شیر مادر تغذیه.

در حالی که دو ساعت چرت زدن برای تلفن های موبایل با شکوه برای من دو ساعت در هفته است که تقریبا 17 دقیقه در روز است.

آره. این یک مقدار زیادی.

آن را به عنوان آن را تبدیل به خواب بخشی از مطالعه خود گزارش شده توسط پدر و مادر که به شدت نادرست راه جمع آوری اطلاعات.

مشاهده این پست در Instagram

اجازه دهید بحث در معرفی مواد غذایی حساسیت زا برای نوزادان است. 🥚🥜🐟این یک موضوع است که طبعا می تواند یک کمی گیج کننده برای پدر و مادر. این نبود که مدتها پیش که توصیه به اجتناب از همه از آلرژن تا پس از خود کودک بود 1. خوب اگر شما شنیده ام که دیگر در این مورد! شده اند وجود دارد مطالعات متعدد که در حال حاضر نشان می دهد که راه را برای جلوگیری از بیشتر آلرژی است که در واقع به شما معرفی آلرژن اولیه و اغلب. این بدان معناست که برای نوزادان در معرض خطر شروع مناسب در 6 ماه هنگامی که شما معرفی دیگر مواد جامد. اگر شما در معرض خطر کودک (فوری اعضای خانواده با یک آلرژی غذایی شدید اگزما یا قبلا تشخیص آلرژی غذایی) گاهی اوقات به توصیه این است که در واقع شروع به آنها را حتی زودتر از آن با آلرژن! آن است که دیگر در نظر گرفته شده مناسب به تاخیر آلرژن مقدمه! بنابراین اگر شما نگران در مورد معرفی آلرژن از آنجا که شما نمی خواهید کودک خود را به توسعه آلرژی غذایی می دانیم که آنها بهترین راه برای جلوگیری از آنها است و در واقع به معرفی مواد غذایی است. از بادام زمینی به ماهی و همچنین تمامیت تخم مرغ است. معرفی آنها و ترکیب آنها را به عنوان اغلب به عنوان شما می توانید! نگه داشتن در ذهن که این بدان معنا نیست که کودک شما نمی تواند توسعه آلرژی غذایی حتی با معرفی اولیه. این کمک خواهد کرد که برای جلوگیری از کودکانی که تا به حال ممکن است آلرژی اگر آنها نبودند معرفی به مواد غذایی از ابتلا به آلرژی وجود دارد اما بعضی از بچه ها که آلرژی بدون در نظر گرفتن. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد صحبت با دکتر خود و یا پزشک و یا شما می توانید سر به وبلاگ من پست در موضوع جایی که من برخی از اطلاعات دقیق تر! (لینک قابل کلیک در مشخصات) ___ #blwinspiration #whatifeedmybaby #foodallergy #foodallergies #whatifeedmykid #blw #blwideas #firstfood #momlife #babyledfeeding #babyledweaning #babyledsolids #feedingbaby #شیر #babyfood #newmom #solidfood #solidfoodforbaby #6monthsold #healthybaby #babyweaning #weaningideas #weaningbaby #weaningtips #babyfoodideas #healthybabyfood #babyledweaningideas #babyledeating #تغذیه #تغذیه

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Renae | BLW & Toddler RD (@newwaysnutrition) در

به جان همانطور که هر پدر و مادر جدید است که به خواب بیشتری وجود دارد واقعا جامد داده های علمی که برای حمایت از تغذیه خود را جوان نوزاد مواد غذایی جامد اولیه است و به احتمال زیاد راهی را که اتفاق می افتد. یک مطالعه می گوید: شما ممکن است چند دقیقه اضافی هر شب اما بسیاری از مطالعات دیگر می گویند حتی این احتمال زیاد نیست.

آکادمی آمریکایی اطفال و بیمه خدمات درمانی در انگلستان هر دو توصیه می کنیم حدود شش ماه از تغذیه انحصاری با شیر مادر و یا فرمول تغذیه قبل از معرفی جامدات. این تضمین می کند که یک نوزاد می شود همه تغذیه آنها باید از یک مقدار کافی از شیر است. آن را نیز کاهش می دهد خطر خفگی یا aspirating جامدات.

البته این مهم را به مطمئن شوید که کودک شما به اندازه کافی غذا خوردن! کودک شما بدیهی است که نیاز به اندازه کافی تغذیه می کند. کار با اطفال خود را برای تعیین زمانی که خود را از چهار به شش ماه است که آماده برای معرفی جامدات.

شما فقط نیاز به می دانم که معرفی مواد غذایی قبل از این سن توصیه شده است منجر به خواب بیشتری برای کودک شما. بهتر است به چوب به توصیه ها در این یکی.

آنچه جان پدر و مادر را به انجام ؟ اگر گرفتن کودک شما استفاده می شود به یک کاسه بلغور جو دوسر و یا چند نیش موز قبل از خواب نمی باشد چگونه می تواند به ما کمک کند ما جوان نوزادان خواب بیشتر کاملا بنابراین ما می توانید برخی از بقیه است ؟

بانی مک گی توسط مامان دو که کار را برای پنج سال به عنوان خواب نوزاد مشاور با کودک خواب سایت. او موافقت کرد به نشستن و به مامان ترسناک عملی چند نکته برای تشویق بهتر است خواب نوزاد الگوهای.

می دانیم که برخی از بچه ها فقط ممکن است از طریق شب خواب.

برخی از نوزادان فقط نمی خواهد خواب از شب تا صبح و تا زمانی که آنها بیش از یک سال و پیر. این لزوما نشانه ای که آنها نه خواب درستی.

“بیداری بین چرخه خواب طبیعی است برای مردم در تمام سنین,” توضیح می دهد که McGee. “یک کودک زیر یک سال, ممکن است مشروع نیاز به یک تغذیه شب به خصوص اگر شما در حال تغذیه با شیر مادر اما حتی اگر آنها نمی, بیدار شدن از خواب است که یک بخش طبیعی از خواب است.”

بانی توضیح می دهد که زمانی که کودک شما به اندازه کافی غذا خوردن در تمام طول روز, و شما در حال رسیدگی به مشروع خود شب گرسنگی اضافی اضافه کردن مواد غذایی به رژیم غذایی خود را قبل از آنها آماده نمی خواهد به آنها کمک کند خواب دیگر. “این ممکن است حتی خود ناراحت شکم, ساخت خواب مشکل تر است,” او می افزاید.

مطمئن شوید که در طول روز خواب است در یک برنامه خوب است.

“یک خسته کودک نمی خواهد خواب بهتر در شب” McGee توضیح می دهد. “درایو به خواب در زمان خواب است بنابراین شما ممکن است متوجه شوید که کودک شما ‘عبور’ به سرعت بعد از بی خوابی در شب, اما آنها بعید است به خواب بهتر در طول شب خود را به عنوان طبیعی ملاتونین شروع به پوشیدن.”

مک گی می گوید: کودک شما نیاز به دو یا سه چرت هر روز با توجه به سن آنها. پرش چرت زدن است به احتمال زیاد منجر به شب زمان خواب است.

“مطمئن شوید که یکی از کوچک خود را به گرفتن به اندازه کافی استراحت در تمام طول روز طولانی” او خواستار.

مطمئن شوید که به تدریج از شیر مادر گرفتن از انجمن های خواب که بستگی به پدر و مادر است.

شما مطلقا لازم نیست برای تصمیم گیری بین خود و اجازه دادن به کودک شما گریه آن را با هیچ راحتی از شما. وجود دارد این است که وسط زمین.

“اگر شما در حال حاضر سنگ و پت و آواز خواندن به کودک شما به خواب نمی آن چیز دور از کودک خود را همه در یک بار. از شیر مادر گرفتن از هر انجمن به تدریج. سنگ بیشتر به آرامی برای چند شب تا زمانی که شما نه تاب در همه. پت نوزاد خود را بیشتر و بیشتر آرام هر شب تا زمانی که شما نمی نوازش در همه. در نهایت شما قادر خواهید بود برای ذخیره کردن آنها را بیدار گفتن شب بخیر و راه دور, اما آن را نمی ممکن است اتفاق می افتد یک شبه” مک گی می گوید.

ایجاد یک خواب معمول با متمایز پایان.

بانی توصیه می کند خود را به خواب روال همان مجزا پایان هر شب به طوری که کودک شما شریک خواهد شد که با خواب.

“در خواب به من امر روزمره ما وضع دختر من و بگو این خواب آلود زمان کودک. من شما را دوست دارم. شب بخیر.’ او شروع به معاشرت که با عبارت پایان خواب روال; سیگنال که خواب است گام بعدی” McGee توضیح می دهد. “را انتخاب کنید و مشخص در پایان و پس از شما در ایجاد یک خواب خوب روال شما می توانید تکرار پایان روال خود را در طول شب wakings امیدوارم اجازه می دهد کودک خود را به بازگشت به خواب بدون مقدار زیادی کمک کند.”

به یاد داشته باشید این است که برای همیشه لطفا برای.

خستگی زود هنگام والدین بی نظیر است. این می تواند احساس مانند شما هرگز دوباره به خواب. خوشبختانه که بسیار بعید است.

“بسیاری از پدر و مادر می تواند ایجاد یک روال با نوزادان خود را” Bonnies را تشویق می کند. “امیدوارم که همیشه وجود دارد. اگر شما در حال تلاش افرادی مانند من می تواند کمک به کودک خود را – و در نتیجه شما—خواب بیشتر کاملا.”

هر پدر و مادر می داند ارزش یک خواب خوب شبانه. کودک خود را تغذیه مواد غذایی جامد اولیه کمک خواهد کرد که آنها خواب بهتر است اما وجود دارد بسیاری از چیزهای دیگر که شما می توانید سعی کنید برای کمک به کودک شما پیدا کردن یک برنامه است که اجازه می دهد تا شما را به استراحت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>