درخواست SM: من بچه خواب تبدیل شده است و در مجموع Sh*tshow در قرنطینه


ask-scary-mommy-bedtime-chaos
Inti St Clair/گتی

باید سوال خود را? ایمیل [email protected]

عزیز ترسناک مامان

من در خواب جهنم در حال حاضر. اجازه دهید صادقانه در PCD – شما می دانید قبل از COVID روز – گرفتن بچه ها من برای رفتن به رختخواب بود به چالش کشیدن در بهترین حالت فاجعه در بدترین حالت اما حداقل من می توانم تعداد آنها را به شب-شب در یک ساعت مناسب داشتن و ماندن در تخت خود را تمام شب طولانی است. من قادر به لذت بردن از برخی از “زمان” binging Schitt نهر و جرعه جرعه یک لیوان Pinot اما در حال حاضر من خوش شانس هستم که اگر من می توانم بچه ها در رختخواب و قبل از لعنت نزدیک نیمه شب است. و پس از آن وجود دارد pop-outs در طول شب. هیچ کس تا کنون به پایان می رسد تا خواب در رختخواب خود را. من خسته AF و اگر من به گوش دادن به من میل به من بگویید که چگونه بچه های من “نیاز به یک برنامه” یک بار دیگر من میخوام لعنتی از دست دادن آن است. کمک!

یک دقیقه صبر کنید – آیا شما شده است به اتهام جاسوسی بر روی من ، چون غیر از این نیست-خواب-در-خود-خود-تخت شما باید توصیف خانواده من وضعیت را به T. شما در حال توصیف لعنت نزدیک همه ما دوست من. یک دلیل وجود دارد که چرا کتاب “رفتن به خواب” یک wildly محبوب.

چند ماه پیش زمانی که همه چیز تعطیل و جهان بود بدبختانه وارونه آن را سخت بدانید که همه از راه زندگی ما خواهد بود نهفته است. اما در حال حاضر ما می دانیم – کاملا لعنتی هر چیزی که می خواهد نهفته است.

توصیه من به شما پایین می آید به دو چیز است. اول, اجازه دهید به همه انتظارات و استانداردهای خود را پایین تر. خوب, در حال حاضر آنها را پایین تر بیشتر. هنگامی که ما مقایسه وضعیت فعلی ما را به راه ما تابع قبل از اینکه در الماسی به عنوان شما آن را تماس, آن را سخت به نگاه در همه راه هایی که ما اندازه گیری نمی کردن. ما پیشرو با خانواده ما. بچه های ما ساعت بیشتر زمان روی صفحه نمایش از ما تا کنون اجازه داده اند قبل از. و bedtimes باید پرواز کردن پنجره. اما شما می دانید چه ؟ که خوب است. این نیست شرایط عادی است و ما باید سعی کنید برای جلوگیری از مقايسه فعلی ما راه زندگی را به آنچه در آن بود که همه چیز “طبیعی است.”

بنابراین قبل از خواب کمی یا زیادی بعد – پس چی ؟ شاید که با این نسخهها کار بهتر با بچه های خود را’ خواب طبیعی برنامه. در یک ماده از ده هفته 10 و 13 ساله رفت و از 9:00 قبل از خواب به تلو تلو خوردن به رختخواب حدود 11 یا 12 و ساعت خواب بعد از قبل از. پس چه ؟ فقط به خاطر این خواب معمول نمی خواهد کار کرده اند و هنگامی که زندگی ما مصرف می شد با مدرسه و ورزش و فعالیت های معنا نیست که آن کار نمی کند برای ما در حال حاضر.

است وجود دارد یک زمان از شب هنگامی که بچه های خود را به نظر می رسد به رفتن به رختخواب بیشتر راحتی ؟ کار با آن است. آیا آنها نیاز به پنج داستان خواندن به جای آن از حد معمول ، طرح بر روی آن. آیا آنها برای پیدا کردن راه خود را به اتاق خود را هر شب ؟ توقف مبارزه با آن و راه اندازی یک کیسه خواب در طبقه (و یا شاید حتی سرمایه گذاری در یک بزرگتر تخت).

یکی دیگر از قطعه ای از مشاوره است که من پیدا کردم مفید هر زمان که آن را می آید به بچه ها: دیدار با آنها را به جایی که آنها هستند. به عبارت دیگر توقف تلاش برای تغییر آنها و سرب خود را دنبال کنید – در داخل همین دلیل ، شاید – هنگامی که شما اجازه رفتن از انتظارات – شما را پیدا کنید که بعد bedtimes و خانواده است که در واقع کار برای همه. شما می توانید بگویید که مادر خود را در قانون و کارن از Facebook مامان گروه به MYOB هر زمان که آنها به شما بگویم که “بچه ها نیاز به یک برنامه” یا لوله با نظرات در مورد چگونه “خود را کمی فرشتگان هرگز خارج شدن از رختخواب در شب.” شانس خود را MIL تا به حال هرگز به پدر و مادر از طریق جهانی همه گیر بنابراین نظر او نامعتبر است و کارن پایین خیابان پر از گه به هر حال.

خط پایین: خواب یک shitshow تحت بهترین شرایط ، و این نه بهترین شرایط. انتظارات خود را پایین و انجام آنچه برای خود و خانواده.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im